Marianne Dudink, Process Excellence Manager EMEA bij Rockwell Automation

Marianne Dudink werkt al sinds 2001 voor Rockwell Automation en is sinds kort van functie veranderd. Haar vakgebied Customer care vraagt nieuwe kennis en daarom is een bezoek aan het VNSG Congres waardevol. ‘Daarnaast hoop ik een SAP-netwerk op te bouwen, specifiek op Customer care. Zo’n netwerk had ik ook in mijn oude functie en dat werkt erg prettig!’ vertelt Marianne.

Afbeelding 

Waarom neem je deel aan het VNSG Congres?
Een congres beoordeel ik op de onderwerpen of ik er wel of niet heen ga. Als er interessante onderwerpen tussen staan verdiep ik me daar graag in. Ik vind congressen altijd heel interessant, maar ik schrik wel eens van de prijzen. Dat is ook een reden dat ik niet veel congressen bezoek. Dit jaar ga ik wel naar het VNSG Congres, omdat ik een nieuwe functie heb in een voor mij nieuw vakgebied. Rockwell Automation geeft mij de kans om hier meer over te leren. Voorheen zat ik in de Finance en nu in Customer care. Als Process Excellence Manager EMEA ben ik verantwoordelijk voor alle processen binnen de Customer care afdeling. Het wordt dus tijd om een nieuw netwerk op te bouwen met externe contacten en uiteraard ook meer kennis op te doen van de CRM-module.

 

Wat zijn je verwachtingen?
De vernieuwing van het VNSG Congres heeft mij positief verrast. In de vernieuwde vorm zal er meer interactie tussen bezoekers mogelijk zijn. Dit zal een positieve bijdrage leveren aan de contacten onderling en het opbouwen van een relatienetwerk van SAP-gebruikers. Customer care is voor mij helemaal nieuw als vakgebied. Nu moet ik alles leren binnen de CRM-module van SAP en externe contacten opbouwen die ook met dit vakgebied in aanraking komen. Net zoals ik in mijn oude functie heb gedaan.

 

Wat hoop je te leren?
Ik kom voor een aantal onderwerpen naar het VNSG Congres. Customer Engagement is niet alleen een interessant onderwerp voor een marketingafdeling, maar zeker ook voor Customer service. Daarbij denk ik vooral aan de toekomstige ontwikkelingen van een E-business ervaring voor klanten en de impact daarvan op een Customer care afdeling. Daarnaast Big Data & Analytics en dan met name de workshop over de rol van data binnen een organisatie. Ook gaat mijn interesse uit naar het onderwerp Service & Support. De parallelle sessies over SAP ONE Support launchpad en het verhaal van Philips die Landscape knowledge management heeft geïmplementeerd lijkt me bijzonder interessant.

Ik hoop bedrijven te ontmoeten die de oplossingen aanbieden of mij kunnen helpen met de SAP CRM-module, want je hebt ook kennis van anderen nodig. SAP kan wel eens een lastige organisatie zijn om informatie te halen. Dan moet je het op een andere manier proberen. Het VNSG Congres helpt daarbij. Het VNSG Congres is een efficiënte manier om meer SAP kennis op te doen en daarnaast een uitstekende gelegenheid om je netwerk uit te breiden. Een bezoek of deelname aan specifieke workshops zijn zeker aan te bevelen!



VNSG Congres | Bezoekers aan het woord

VNSG Congres 2015

Het VNSG Congres is volledig gericht op dé optimale ontmoeting. Met actuele kennis en ervaringen. En vooral met vakgenoten! Dankzij de slimme bundeling van onderwerpen kunt u gefocust aan de slag. Of u nu 1, 2 of 3 dagen komt, het VNSG Congres is een (netwerk)boost voor iedereen die met SAP werkt.

Dus kom op 13, 14 en/of 15 oktober naar de belangrijkste update voor de SAP NL community en registreer nu!