Uitbreiding ONE Support programma na feedback SUGEN

 

Door Rob van der Marck | 02.02.2017  09.42

 

De VNSG, verenigd in het internationale netwerk SUGEN (SAP User Group Executive Network), is tevreden over het feit dat SAP het ONE Support programma per 31 januari na feedback van SUGEN heeft uitgebreid.


Belangrijke onderdelen van de uitbreiding zijn:

  • SAP Enterprise Support Cloud Editions (de supportvorm voor cloud-oplossingen die onderdeel is van de cloud-abonnementen) is nu ook voor Concur, Ariba en FieldGlass de end-to-end support offering voor hybride landschappen, zonder additionele kosten.
  • SAP Preferred Care kan als optionele offering worden toegevoegd.
  • Er is een nieuw Incident Dashboard en een nieuw SAP Cloud Availability Center geïntegreerd met het SAP ONE Support Launchpad voor de mogelijk eerste oplossingen voor een incident.
  • Uitbreiding van de opties voor end-to-end hybride landschap monitoring.
  • Meer elementen op de weg naar de volgende generatie van support zoals Customer Interaction Center Chat en SuccessFactors Release Center.
  • Eén standaard beschikbaarheidsservicegraad voor alle belangrijke cloud oplossingen, met een minimum van 99.5% voor SaaS oplossingen en 99.9% voor PaaS oplossingen.

 

Lees hier de volledige tekst van SAP in het Engels.


Meer informatie is te vinden via www.sapsupport.info/onesupport en https://support.sap.com/onesupport (de laatste link na login met S-user id)

 

 

Plaats reactie

Even geduld a.u.b.

Meest gelezen