Enterprise Support Academy - deel 5 Best Practices

Dit is een bibliotheek vol met 'how to' gidsen over SAP operations gerelateerde taken voor producten, databases en operating systems (bijvoorbeeld checklists voor het maken van een backup). Meer dan 70 documenten zijn beschikbaar en kunnen als pdf-document gedownload worden.

Ga naar het VNSG Kennisportaal voor meer informatie.


SAP Enterprise Support (ES) Academy

Uit een enquête van de VNSG in maart/april 2015 kwam naar voren dat klanten weinig bekend zijn met de Enterprise Support Academy, een onderdeel van Enterprise Support waaruit veel toegevoegde waarde kan worden gehaald.

In samenwerking met SAP Global Service & Support is onder andere deze reeks artikelen opgesteld om meer bekendheid te geven aan de verschillende onderdelen van de SAP Enterprise Support (ES) Academy.

Met de ES Academy kunnen de benodigde kennis en vaardigheden opgebouwd worden om het maximale uit SAP Enterprise Support te halen. Tevens kunnen services worden geleverd die ertoe bijdragen uw SAP landschap te stabiliseren/optimaliseren en/of om problemen te voorkomen.  De ES Academy biedt verschillende methodes om te voldoen aan verschillende behoeftes van de klant via live info-sessies, technische informatieve video’s en documentatiebrochures. Vanaf nu gaan we in elke nieuwsbrief in op een bepaald onderdeel. We leggen uit wat het inhoudt, waarom ze te gebruiken en wat het klanten brengt als toegevoegde waarde.

 

Meest gelezen